Katalog » Regulamin Start Promocje Szukaj Nowości Kontakt Moje konto     
Kategorie
Wyszukiwanie
Szukana fraza:
Przedział cenowy:
do
Regulamin
*REKLAMACJE
Aby zareklamować kupiony u nas towar należy wypełnić załączony formularz reklamacyjny i odesłać go wraz z towarem na adres naszej firmy.
Niniejszy formularz musi być wypełniony i dostarczony do siedziby firmy KAREL AGRO SERWIS Sp. z o.o. w celu rozpoczęcia procesu reklamacji w ramach gwarancji. Jeżeli nie zostanie dostarczony wraz z reklamowanymi elementami / częściami, może to spowodować wydłużenie procesu reklamacji.

Formularz zgłoszeniowy musi zawierać:

DANE KLIENTA
- Nazwa Klienta
- Numer NIP
- Osoba kontaktowa
- Nr tel. i email do kontaktu

PRZEDMIOT REKLAMACJI
- Nazwa (nr kat. części)
- Ilość
- Typ i numer VIN maszyny do której był zakupiony
- Data montażu
- Data awarii
- Numer faktury/ paragonu


KRÓTKI OPIS REKLAMACJI (prawdopodobna przyczyna awarii)



Data ………………………………..



Podpis…………………………….

Najlepiej skontaktować się wcześniej z pracownikiem naszej firmy w celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji.



*ZWROTY

Na towary zakupione drogą elektroniczną przysługuje prawo zwrotu towaru bez podania przyczyny. Prawo to obowiązuje przez 10 dni kalendarzowych od momentu otrzymania towaru tylko i wyłącznie w przypadku pisemnego zgłoszenia odstąpienia od umowy kupna.

Po dokonaniu pisemnego zgłoszenia zwrotu towaru należy odesłać do nas zwracany towar w terminie do 14 dni od daty zgłoszenia. Zwracany towar klient wysyła na swój koszt


NIE PRZYJMUJEMY PRZESYŁEK WYSYŁANYCH NA NASZ KOSZT I ZA POBRANIEM

Towar należy wysłać na adres firmy:

KAREL AGRO SERWIS Sp. z o.o.
ul. Sprawiedliwości 6
05-800 Pruszków

Po otrzymaniu towaru oraz sprawdzeniu czy wszystkie warunki przyjęcia zwrotu (lista poniżej) zostały spełnione odeślemy pieniądze na konto podane w zgłoszeniu odstąpienia w terminie do 7 dni.

Warunki przyjęcia zwrotu towaru:

1. Pisemne zgłoszenie zwrotu zostało dostarczone w terminie do 10 dni od daty otrzymania towaru
2. Do odesłanego towaru została załączona kopia dokument zakupu FAKTURA lub PARAGON
3. Odesłany towar nie nosi żadnych śladów uszkodzenia i użycia
4. Towar jest odesłany w opakowaniu (nieuszkodzonym) w którym został dostarczony do klienta
5. Towar jest kompletny

UWAGA:

Zwrotowi nie podlegają:
- części elektryczne i elektroniczne
- towar, który został sprowadzany na indywidualne zamówienie klienta
Powrót
Kontakt
GSM
+48 604 089 244
Godziny działania sklepu
8.00-17.00
Informacje
Nowości
Zobacz wszystkie
  24 kwietnia 2025     536567 wywołań od 13 marca 2013  
Copyright © 2013 oscGold